پســر بـــــــــی حوصلـــــــــــه
پســر بـــــــــی حوصلـــــــــــه

 

مواظب چشیدن عشق ها باش


بعضی ها طعم کشک میده ...!

 

 

 


خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی

اما بدون اون طرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره

بش تکیه نکنی ...!

 

 

 


.
امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را

از من که گذشت اما هرجا که هستی “خسته نباشی” …

 

 

 

ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ؟

ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ !؟

ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ

ﻣﻦ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺳﻮﺧﺘﻢ ...!

 

 

 

بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن

آدم بشو هم نیستن ...!

 

 

 

دست هایش با من ، چشم هایش در خیابان و دلش …

این یکی را نمی خواهم بدانم ولی لعنت به دل هرزه ات ...!

 

 

 

من و تو ما شدیم ولی نمی دانستم که مایمان آوازی می شود

برای گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده بودی ...!

 

 

 

اون فک کرد همه مث منن ، رفت سراغ بقیه

منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه ...!

 

 

 

یه چیزی همیشه یادت باشه

لطف مکرر میشه حق مسلم !

بیش از حد لطف نکن …

 

fe8w0xp83x5q9lc2xpr.gif

 

.
مدتھاست چیزی درگلویم سنگینی میکند
چیزی شبیه گفتن کلمه ی “دوستت دارم”
به يک انسان بالیاقت !!

 

 

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺯﻭﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺑﺎ ” ﺧﻮﺩﺕ ” ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻦ… ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ

! ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻣﯿﺒﺮﻥ ” ﭘُﺸﺖِ ﺳَﺮﺕ ” زر ﻣﯿﺰﻧﻦ!!!

 

 

 


افســـوس که هرگــز بــاور نکــــــــردم
غریبه همیشــــه غریبه اســـــت
حتـــــی اگــر مثــل تو مهربـــان باشـــد…

 

 

 


دنبال تو نیستم…
دنبال کسی هستم
که تو را نشانش دهم
و بگویم:
مثل او نباش …

 

 


اینایی که به یکی دس میدن ، به یکی پا میدن ، به یکی دل
اینارو اذیت نکنین ، اینا کارت اهدا عضو دارن ...!

 

 

 

 


گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …



[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:27 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 884 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<